sobota, 5 listopada 2016

"Kot w butach"

2 listopada ponownie gościł u nas  teatrzyk lalkowy MAG, który zaprezentował baśń pt. "Kot w butach". Dzieci chętnie przeniosły się do świata baśni, w której głównym bohaterem był kot, lecz nie byle jaki. Ten się różnił od wszystkich innych kotów, mało tego, że chodził na dwóch łapach, nosił buty, to na dodatek mówił! Po tak miłym i wciągającym przedstawieniu, zostały wykonane zdjęcia do kalendarza 2017. Chętni uczniowie mogą je mieć na własność. 

Dawno dawno temu żył sobie pewien kot...








 ...i żyli długo i szczęśliwie:)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd pamiętam w moim domu kociaki zawsze były i jestem zdania, że te zwierzaki są bardzo ciekawe. Również w domu mam kotka i myślę, iż wychowuje się właściwie. Właśnie dlatego również momentami studiuję porady na www.abc-kot.pl i jestem zdania, iż posiadają na tym blogu bardzo ciekawe porady na temat kotów. Polecam każdemu kto ma zamiar wiedzieć więcej o tych zwierzakach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki są bardzo ciekawymi pupilami i niesamowicie mocno podoba mi się rasa Maine Coon. Ostatnim czasem pojawił się wpis https://kotymainecoon.pl/maine-coon-najwiekszy-i-najbardziej-przyjazny-kot-domowy/ i po jego przeczytaniu również jestem zdania, iż chcę mieć Majkuna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy mamy kota to faktycznie dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się artykuł o kociakach w http://www.rufus.pl/poradniki/samochodem-najwazniejsze-wskazowki/ i moim zdaniem jest tak, iż na pewno każdy z nas również tak twierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam, że kocięta jako zwierzaki są wielce przyjazne. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie fajnego kotka. Strasznie podoba mi się to co napisano w https://kotymainecoon.pl/maine-coon-najwiekszy-i-najbardziej-przyjazny-kot-domowy/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie kociaki są dość popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. W moim mniemaniu koty są bardzo fajnymi zwierzakami i z pewnością warto jest je mieć u siebie w domu. Jak również napisano o nich w https://www.sucha24.pl/wydarzenia/powiat/item/15878 i ja myślę,że takie kociaki są po prostu świetne. Dlatego ja również myślę o tym aby wziąć jeszcze kolejnego kotka do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń